FAQ
Hvad er forsendelsesomkostningerne?
GRATIS FRAGT
Vi er glade for at kunne tilbyde vores kunder god værdi og service. Derfor tilbyder vi gratis forsendelse fra vores lagre i Holland og Belgien via FEDEX, USPS, DHL, DPD. FORSENDELSE TIL MERE END 200 LANDE Vi er stolte af at kunne tilbyde internationale forsendelsestjenester. Der er dog nogle steder, vi ikke kan sende til. Hvis du er fra et af disse lande, vil vi kontakte dig.
Hvornår bliver min ordre afsendt?
Vores gennemsnitlige tid til at behandle vores ordrer er mellem 1-3 dage. Vi forsøger altid at sende din ordre så hurtigt som muligt, helst inden for 24 timer. Der kan dog nogle gange opstå forsinkelser under behandlingen.
Hvor længe skal jeg vente på min pakke?
Vi forsøger at levere din ordre så hurtigt som muligt. Leveringstiden er mellem 7 og 14 arbejdsdage. Det kan være lidt længere, end du er vant til. Det er derfor, vi har besluttet at dække forsendelsesomkostningerne!
Hvordan kan jeg returnere eller annullere min ordre?
Hvis du ikke er tilfreds med din ordre, beklager vi det. Du kan derefter anmode om en returnering ved at kontakte vores kundeservice. Du kan kun annullere en ordre ved at kontakte os, og hvis den endnu ikke er blevet behandlet eller afsendt. En behandlet eller afsendt ordre kan desværre ikke annulleres, i dette tilfælde skal du anmode om en returnering.
Hvordan kan jeg spore min ordre?
Når din ordre er blevet behandlet og er klar til afsendelse, sender vi dig et sporingsnummer. Du kan bruge det til at spore din ordre live.
Jeg har ikke modtaget et sporingsnummer?
Hvis du ikke har modtaget et sporingsnummer, bedes du kontakte vores kundeserviceteam.
Mit produkt er i stykker, hvad skal jeg gøre?
Hvis din bestilte vare har en defekt, bedes du kontakte os og inkludere følgende oplysninger:
1. En beskrivelse af, hvad der er galt med dit produkt
2. Fotos og/eller videoer, der viser, hvad der er galt med dit produkt
3. Dit ordrenummer
Vi vil derefter gennemgå dit produkt, og hvis vi mener, at produktet ikke er i god stand, vil vi tilbyde dig følgende muligheder:
1. Fuld refusion af produktet
2. Et erstatningsprodukt
Så snart vi modtager klager over et produkt, vil vi straks identificere disse oplysninger og sørge for, at det ikke sker igen. Vi stræber efter gode og sikre produkter og takker de kunder, der gør os opmærksom på det, når det ikke er tilfældet.
Translated with DeepL.com (free version)
GRATIS FRAGT
Vi er glade for at kunne tilbyde vores kunder god værdi og service. Derfor tilbyder vi gratis forsendelse fra vores lagre i Holland og Belgien via FEDEX, USPS, DHL, DPD. FORSENDELSE TIL MERE END 200 LANDE Vi er stolte af at kunne tilbyde internationale forsendelsestjenester. Der er dog nogle steder, vi ikke kan sende til. Hvis du er fra et af disse lande, vil vi kontakte dig.
Hvornår bliver min ordre afsendt?
Vores gennemsnitlige tid til at behandle vores ordrer er mellem 1-3 dage. Vi forsøger altid at sende din ordre så hurtigt som muligt, helst inden for 24 timer. Der kan dog nogle gange opstå forsinkelser under behandlingen.
Hvor længe skal jeg vente på min pakke?
Vi forsøger at levere din ordre så hurtigt som muligt. Leveringstiden er mellem 7 og 14 arbejdsdage. Det kan være lidt længere, end du er vant til. Det er derfor, vi har besluttet at dække forsendelsesomkostningerne!
Hvordan kan jeg returnere eller annullere min ordre?
Hvis du ikke er tilfreds med din ordre, beklager vi det. Du kan derefter anmode om en returnering ved at kontakte vores kundeservice. Du kan kun annullere en ordre ved at kontakte os, og hvis den endnu ikke er blevet behandlet eller afsendt. En behandlet eller afsendt ordre kan desværre ikke annulleres, i dette tilfælde skal du anmode om en returnering.
Hvordan kan jeg spore min ordre?
Når din ordre er blevet behandlet og er klar til afsendelse, sender vi dig et sporingsnummer. Du kan bruge det til at spore din ordre live.
Jeg har ikke modtaget et sporingsnummer?
Hvis du ikke har modtaget et sporingsnummer, bedes du kontakte vores kundeserviceteam.
Mit produkt er i stykker, hvad skal jeg gøre?
Hvis din bestilte vare har en defekt, bedes du kontakte os og inkludere følgende oplysninger:
1. En beskrivelse af, hvad der er galt med dit produkt
2. Fotos og/eller videoer, der viser, hvad der er galt med dit produkt
3. Dit ordrenummer
Vi vil derefter gennemgå dit produkt, og hvis vi mener, at produktet ikke er i god stand, vil vi tilbyde dig følgende muligheder:
1. Fuld refusion af produktet
2. Et erstatningsprodukt
Så snart vi modtager klager over et produkt, vil vi straks identificere disse oplysninger og sørge for, at det ikke sker igen. Vi stræber efter gode og sikre produkter og takker de kunder, der gør os opmærksom på det, når det ikke er tilfældet.
Translated with DeepL.com (free version)