FAQ

Hvad er der forsendelsesomkostningerne?


GRATIS FRAGT
Vi er glade for at kunne yde dig den bedst mulige service. Derfor tilbyder vi gratis forsendelse gratis i Holland eller Belgien via FEDEX, USPS, DHL, DPD. FORSENDELSE TIL MERE END 200 LANDE Vi er størknet hos kanne tilbyde internationale forsendelsestjenester. Der stadig stadig by, kan jeg sende til. Kontakt os venligst her, hvis du ønsker at kontakte os.

Hvornår bliver min ordre afsendt?

Tag dig tid til at behandle det inden du bestiller inden for 1-3 dage. Vi anbefaler altid, at du sender din ordre hurtigst muligt, især i 24 timer. Det kan stadig forekomme betydeligt under behandlinger.

Hvor længe skal jeg vente på min pakke?

Vi ser frem til at sikre, at din ordre er så nøjagtig som muligt. Leveringstiden er mellem 7 og 14 hverdage. Dette kan vare længere, men det kan stadig ske. Her er du, du bestemmer over dine daglige købsomkostninger!

Hvordan kan du returnere eller annullere din ordre?

Hvis du ikke er tilfreds med din ordre, klager vi det. Du kan returnere anmodningen og returnere den via kontakt for vores service. Du kan annullere og bestille fra kontakt os, selvom det ikke er nødvendigt at forholde sig til det, før du sender det. Og før du sender ordren, kan du annullere ordren og returnere den.

Hvordan kan jeg spore min ordre?

Følg venligst instruktionerne nedenfor, og sørg for at tjekke det ud, før du sender det og sender det til spornummeret. Du kan bygge bro ved spore din ordre live.

Jeg har ikke modtaget et sporingsnummer?

Se venligst dit nuværende sporingsnummer og kontakt dit kvalificerede serviceteam.

Med produktet er det stilfuldt, ville det se godt ud?

Hvis du har nogen bekymringer vedrørende din defekt, bedes du kontakte os og følge instruktionerne nedenfor:

1. Og diskuter venligst, hvad der sker med dette produkt
2. Fotos og videoer af dette produkt
3. Dette ordrenummer

Hvis du ser på dette produkt, har du stadig det samme produkt, men du kan stadig bruge det:

1. Fuldstændig afvisning fra produkt
2. Erstatningsproduktet

Hvis du er en regelmæssig klager over produktet, vil du snart identificere denne kommentar og være bekymret over den. Vi stræber efter gode og sikre produkter og takker de kunder, der gør os opmærksomme på det, når det ikke er tilfældet.

Oversat med DeepL.com (gratis version)